دومين همايش پياده روي خانوادگي خاروانا برگزار شد

   پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

با تمهيدات بعمل آمده در جلسه شوراي اداري بخش و جلسه تكميلي مورخ 93/03/04 و عمدتاً با همكاري ادارات و نهادهاي تابعه بخش  دومين همايش پياده روي خانوادگي خاروانا همزمان با عيد سعيد مبعث پيامبر اكرم ( ص ) در محل ييلاقات خاروانا برگزار گرديد.

اين همايش با شركت 1633 نفر از مردم شهرخاروانا و تعدادي از روستاهاي تابعه و نيز برخي شهرهاي همجوار ( سيه رود و هادیشهر ) و با حمايت هاي فرماندار محترم شهرستان و نيز مشاركت بخشداري خاروانا ، شركت مس آذربايجان، اداره ورزش و جوانان شهرستان، شهرداري و شوراي اسلامي شهر خاروانا، دانشگاههاي پيام نور و آزاد خاروانا، بانك كشاورزي و ادارات برق، گاز، آموزش و پرورش، كميته امداد امام ( ره )، آب و فاضلاب روستايي و شهري، جهاد كشاورزي، محيط زيست، كتابخانه عمومي، شوراي اسلامي بخش خاروانا، شركت سازور مجري سد حاجيلار چاي ، تعاوني دامداران و تعاوني روستايي شهريار خاروانا، در مسافتي حدود 2 كيلومتر و با اجراي برنامه هاي شاد و متنوع ادامه يافت. مراسم با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوري اسلامي شروع شده و با خيرمقدم گويي امن زاده بخشدار خاروانا ادامه يافت. سپس اقاي حسنقلي رشتبر قطعه شعري در وصف خاروانا ارائه كرد. برنامه هاي بعدي اجراي شعر طنز توسط آقاي رضازاده شاعر سرشناس منطقه و اجراي موسيقي سنتي توسط عاشق ابراهيم قره داغي بودند. سپس آقاي حضرتيان رئيس اداره ورزش و جوانان ورزقان از عوامل برنامه تقدير و تشكر نمودند. و در خاتمه مراسم قرعه كشي حدود 70 جايزه برنامه بود كه با همكاري مسئولين حاضر بين شركت كنندگان توزيع گرديد.

 

 

 

منبع روابط عمومی بخشداری خاروانا



نظرات شما عزیزان:

علی قاسمی
ساعت19:49---9 خرداد 1393
چنان پر شد فضای سینه از دوست که فکر خویش گم شد از ضمیرم به نام او که فرمان ها روان و حال ها بر نظام، از نام اوست. بس قفل ها که به این نام از دل ها برداشته، بس رقم های محبت که به این نام در سینه ها نگاشته،جناب آقای سعید علیزاده از لطف شما متشکر وقدردان زحمات شما برای منطقه هستیم.


پاسخ:دوست عزیزاز محبت شما تشکر می کنم


آشنا
ساعت19:31---9 خرداد 1393

اینجانب برداشتی که از این (کوه روی) خانوادگی شهر خاروانا دارم چنین بنظر می اید که یک خوش گذرانی مختاط و تخریب دسته جمعی طبیعت سبز است تا کوه پیمائی.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: